English Romana
Garantie si service

Despre garantie si service: 

      - Produsele pe care societatea le comercializeaza sunt noi, in ambalajul original si sunt insotite in momentul livrarii de Factura Fiscala si Certificat de Garantie.

      - Garantia se poate solutiona doar la sediul companiei, asa cum este stipulat in contract, prin inlocuirea sau repararea produsului ce prezinta defecte.

      - Conditiile de garantie se afla in conformitate cu O.G. 21/1992 si Legea 449/2003.

      - Pentru solutionarea garantiei, produsul defect trebuie prezentat in ambalajul original, alaturi de accesoriile acestuia si alte documente precum: formularul de garantie, copia dupa factura fiscala si certificatul de garantie. Daca produsul nu este adus in starea solicitata sau proprietarul nu prezinta toate documentele necesare, firma ROSUNMIT ENERGY S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu onora garantia, expediind solicitantului produsul fara a-i fi solutionat garantia.

      - Produsele din urmatoarele categorii nu beneficiaza de garantie:

  • Produse cu defectiuni fizice cauzate de manipulare (lovituri, zgarieturi, ciobiri, etc.), pastrare in consitii improprii, daune provocate de intemperii, incendii, cutremure, tensiuni electrice accidentale.
  • Produse cu: componente arse / plesnite, sigilii sau etichete de garantie deteriorate, supuse diverselor modificari sau indepartate.
  • Produse utilizate in conditii necorespunzatoare: tensiuni de alimentare neadecvate, supunerea la variatii mari de temperatura si/sau presiune, manipulare incorecta, socuri mecanice, conditii de umiditate, noxe, praf sau sub actiunea unor substante chimice etc.
  • Produse cu: setari sau instalari incorecte, puse in functiune de catre persoane neautorizate, surse defecte, prize ce nu beneficiaza de impamantare, patrunse de lichide, metale sau alte substante in interior, asupra carora s-a intervenit mecanic sau plastic, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timp ce functioneaza dispozitivul, etc. 

      -  Orice reclamatie ce face obiectul garantiei va fi solutionata in teremn de 30 de zile lucratoare, incepand cu ziua receptionarii produsului in service.

     - Transportul produsului catre service in vederea solutionarii reclamatiei ce face obiectul garantiei, este suportat integral de catre solicitant (tur-retur).

      - Urmatoarele operatiuni nu fac obiectul garantiei si sunt suportate integral de client:

  • Cheltuieli cu expedierea produselor de la client la service si retur;
  • Cheltuieli aferente deplasarii echipei la sediul solicitantului in cazul rezolvarii reclamatiei ce face obiectul garantiei.

      - Returnarea produselor, care au fost achizitionate prin corespondenta – comert electronic, se poate realiza conform O.G. 130/2000. Produsele pot fi returnate fara penalitati si fara motivarea returnarii in ambalajul original, in maxim 10 zile lucratoare de la primire. Aceasta operatiune se va face pe cheltuiala clientului, folosindu-se aceasi modalitate de transport ca in cazul livrarii catre client. Compania are obligatia de a returna contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data receptiei produselor returnate. Suma pe care compania o va returneaza nu include cheltuielile aferente transportului. In cazul returului nu vor fi acceptate produsele care prezinta defectiuni cauzate de manipulare (lovituri, zgarieturi, ciobiri, etc.), pastrare in conditii improprii, daune provocate de intemperii, incendii, cutremure, tensiuni electrice accidentale.

Hosting oferit de MACOSOFT SRL
Image 01 Image 02 Image 03 Image 04 Image 05 Image 06 Image 07 Image 08 Image 09 Image 10
Afaceripanouri fotovoltaice